GENERALITATI                       

Furnizorul nu raspunde de eventuala nefunctionare (totala sau partiala) sau incompatibilitate a echipamentelor/subansamblelor livrate de SC SMART & EASY SERVICES SRL cu subansamble/echipamente achizitionate de la alte firme.

Furnizorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defecte generate de o terta parte (furnizor electricitate, etc.).

Defectele cauzate astfel nu fac obiectul garantiei. Totodata, furnizorul isi rezerva dreptul de a verifica, in orice moment, la sediul beneficiarului conditiile de utilizare a echipamentelor livrate. In acest sens, beneficiarul va accepta neconditionat accesul delegatului SC SMART & EASY SERVICES SRL in domiciliul/sediul sau in scopul acestor verificari.

De asemenea, furnizorul nu poate fi considerat responsabil pentru pagubele directe si indirecte survenite in urma utilizarii produselor sau de cele cauzate de defectarea acestora, singura obligatie a furnizorului fiind repararea produsului defect.

La interventiile pentru reclamatii neintemeiate (modificari in configuratie , convingerea beneficiarului ca ar exista un defect) beneficiarul va achita taxa de constatare si costul manoperei aferente interventiei. In cazul in care defectiunea a intervenit datorita nerespectarii obligatiilor beneficiarului si a conditiilor de garantie, beneficiarul pierde garantia echipamentelor livrate de catre SC SMART & EASY SERVICES SRL.

In cazul oricarei reclamatii, beneficiarul are obligatia de a prezenta la sediul SC SMART & EASY SERVICES SRL, produsele defecte impreuna cu certificatul de garantie si factura.

Lipsa acestora atrage dupa sine neefectuarea interventiilor in garantie (nu se primesc echipamentele in service).

Daca beneficiarul solicita lucrari suplimentare, atat in cazusl interventiilor in garantie (la sediul firmei sau la sediul beneficiarului), cat si in cazul reviziilor tehnice, acesta va achita contravaloarea manoperei orare aferente lucrarii.

 

OBLIGATIILE FURNIZORULUI

Furnizorul isi asuma in perioada de garantie urmatoarele obligatii:

Diagnosticarea, expertiza, demontarea/montarea, repararea sau inlocuirea gratuita a subansamblelor defecte, in cadrul Departamentului Service.

Daca Departamentul Service, in urma expertizei, constata ca defectiunea a intervenit cu respectarea tuturor obligatiilor beneficiarului – inscrise mai jos – si a conditiilor de exploatare impuse de furnizor, in termen de 15 zile lucratoare de la reclamarea defectiunii si luarea in primire a produsului de catre Dep. Service, furnizorul se obliga sa o remedieze. Daca, din motive obiective (disparitia totala sau partiala din productie sau de pe piata a unor componente ce nu pot fi reparate si necesita inlocuirea) in termen de maxim 15 zile nu se poate remedia defectiunea, furnizorul va inlocui produsul defect cu un altul (cel putin echivalent cu cel vechi) a carui garantie va fi in continuarea celei aferente produsului vechi.

Perioada de garantie incepe la data vanzarii produsului si se prelungeste cu timpul scurs de la data reclamatiei pana la data remedierii defectiunilor. Prelungirea perioadei de garantie se inscrie in certificatul de garantie.

Livrarea si receptia echipamentelor se fac la sediul SMART & EASY SERVICES SRL. Livrarea si receptia echipamentelor se pot face, contra-cost, si la sediul beneficiarului. In acest caz, obligatia reprezentantului SMART & EASY SERVICES SRL este de a expedia contra cost in cel mai scurt timp, echipamentele. Orice alta solicitare a beneficiarului se va taxa suplimentar.

 

OBLIGATIILE BENEFICIARULUI

Produsul livrat are in componenta subansamble electronice si mecanice care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, depozitare, punere in functiune, exploatare, intretinere si reparatii prevazute in documentatia tehnica, precum si a urmatoarelor conditii tehnice generale de instalare si utilizare:

Orice interventii (montari, demontari, instalari), asupra produselor livrate de SC SMART & EASY SERVICES SRL vor fi executate exclusiv de catre personalul tehnic persoane fizice / societati comerciale autorizate.

In acest sens, pentru orice interventie efectuata de terti, beneficiarul are obligatia de a prezenta dovada acestui fapt (bon fiscal, factura, bon de service, etc.), chiar daca sistemul a fost livrat desigilat.

Tensiunea de alimentare: 230V +/-5%;

Prize cu impamantare corecta: tensiunea masurata intre carcasa  echipamentului si nulul prizei de alimentare (cu aparatul pornit) sa nu depaseasca 1V;

Frecventa retelei: 50 – 60 Hz

 

Conditii de garantie:

Garantia produselor este cuprinsa intre 24 si 60 de luni pentru persoane fizice, respectiv 12 luni pentru persoane juridice, in conditii de utilizare normala, respectiv maxim 10-12h / zi. Daca un produs prezinta defecte in perioada de garantie, el va fi reparat sau schimbat de catre SC SMART & EASY SERVICES SRL.

Produsul aflat in perioada de garantie poate fi adus direct la sediul  SC SMART & EASY SERVICES SRL, in timpul programului de lucru, sau expediat prin intermediul Fan Courier, mentionand plata transportului la destinatar.

Urmatoarele situatii constatate de furnizor duc la anularea garantiei acordate produselor:

  • Utilizarea produselor 24h / zi.
  • Interventii asupra produselor, executate de catre persoane neautorizate (montari, demontari de subansamble, inclusiv extinderi ale configuratiei inscrise in certificat).
  • Interventii asupra produselor ce duc la distrugerea sigiliului (acolo unde este cazul) sau a seriei subansamblului/echipamentului;
  • Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, depozitare, instalare, punere in functiune, utilizare si intretinere.
  • Deteriorari ale produselor datorate unor accidente (lovituri, descarcari electrice, socuri de tensiune/curent, etc.), solicitari anormale in utilizare sau exploatare defectuoasa (defectiuni, fisuri, deformari, utilizarea de cabluri de legatura – electrica sau de date – defecte – rupte, lipite, legate in scurtcircuit); Nu se acorda garantie produselor  in interiorul carora se gasesc obiecte straine .
  • Nu se acorda garantie la subansamblele arse sau gaurite, ciobite, cu pini lipsa sau indoiti, cu urme de pasta termoconductoare pe contactele LEDurilor sau a circuitelor ; produse cu urme de socuri mecanice,  cu conector deteriorat (crapat, pini indoiti sau lipsa), circuite arse,  placi  indoite, rupte, lovite sau distruse mecanic .
  • Nu se acorda garantie la subansamblele care prezinta urme de condens, depuneri lichide sau solide, oxidare, coroziune
  • Nu se acorda garantie la constatarea oricaror urme de produse alimentare, lichide, praf, obiecte straine, in interiorul sau exteriorul carcaselor acestora;
  • Nu se acorda garantie  produselor care utilizeaza surse de alimentare care nu sunt achizitionate de la furnizor (SC SMART & EASY SERVICES SRL) , fara avizul scris al furnizorului;